poznaj najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce

Co roku polscy pracownicy wskazują pracodawców, u których najchętniej podjęliby pracę. W badaniu prowadzonym równolegle w 27 krajach świata sprawdzamy obszary działań przedsiębiorstw wpływające na napływ talentów do firm. Zwycięzcy rankingu otrzymują wyjątkowe wyróżnienie - statuetkę Randstad Award.  

znamy już najbardziej atrakcyjnych pracodawców 2017 roku

26 kwietnia w Zamku Ujazdowskim w Warszawie poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji nagród Randstad Award.

Według uczestników badania Randstad najbardziej atrakcyjnymi pracodawcami w Polsce są: KGHM Polska Miedź, Volvo Polska i Polskie Linie Lotnicze LOT.

poznaj więcej szczegółów

pobierz raport 2017

Poznaliśmy już wyniki tegorocznego badania Randstad Employer Brand Research. Pobierz najnowszą edycję raportu i sprawdź, którymi aspektami kierują się pracownicy szukając idealnego pracodawcy w Polsce.

pobierz raport

w 2017 roku:

  • 55%
    respondentów wskazało branżę produkcyjną jako najbardziej atrakcyjną
  • 47%
    respondentów uważa, że automatyzacja udoskonali ich pracę
  • 57%
    respondentów wskazuje stabilność zatrudnienia jako istotny aspekt zatrudnienia
  • 50%
    respondentów docenia równowagę między pracą a życiem prywatnym

wyjątkowe wyróżnienie dla pracodawców

W kwietniu 2017 roku po raz siódmy przyznaliśmy Randstad Award - wyjątkowe wyróżnienie dla najbardziej atrakcyjnych pracodawców. Zwycięzców wskazali pracownicy, którzy wzięli udział w badaniu realizowanym przez niezależną pracownię badawczą. Ankieterzy przepytali 6500 respondentów - grupę reprezentatywną dla polskiego społeczeństwa pod względem wieku, płci, wykształcenia i regionu.

dowiedz się więcej o badaniu

wizerunek pracodawcy - przepis na sukces

Jakie czynniki decydują o wyborze pracodawcy? Które sektory gospodarki są najbardziej atrakcyjne dla pracowników? W których firmach najchętniej pracowaliby Polacy? Na te pytania pozwala odpowiedzieć badanie realizowane co roku przez Randstad. Swój przepis na sukces w budowaniu wizerunku atrakcyjnego pracodawcy znaleźli już dotychczasowi laureaci Randstad Award.

poznaj ubiegłorocznych zwycięzców

workforce360

zapoznaj się z naszymi najnowszymi publikacjami
Firmy IT muszą wzmocnić swój wizerunek pracodawcy, by zatrzymać specjalistów w branży
21 lip 2017 Firmy IT muszą wzmocnić swój wizerunek pracodawcy, by zatrzymać specjalistów w branży

W Polsce 36% uczestników tegorocznej edycji Randstad Employer Brand Research wskazało sektor ...

KGHM Polska Miedź: praca, w której tak wiele zależy od kolegów z zespołu
12 lip 2017 KGHM Polska Miedź: praca, w której tak wiele zależy od kolegów z zespołu

Wiele firm deklaruje, że wiedza i praca zespołowa są na szczycie ich priorytetów. Jednak w ...

Employer Brand Research: Automatyzacja to dla Polaków szansa, nie obawiamy się zmian na rynku pracy
26 maj 2017 Employer Brand Research: Automatyzacja to dla Polaków szansa, nie obawiamy się zmian na rynku pracy

Polscy pracownicy postrzegają automatyzację znacznie częściej jako szansę, niż powód do obaw ...

Równowaga między pracą a życiem prywatnym rośnie na znaczeniu wśród polskich pracowników
17 maj 2017 Równowaga między pracą a życiem prywatnym rośnie na znaczeniu wśród polskich pracowników

BADANIE RANDSTAD EMPLOYER BRAND RESEARCH: JAKIE CECHY WYRÓŻNIAJĄ NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNYCH ...

employer branding

  • Wobec silnej konkurencji na dzisiejszym rynku pracy budowanie wizerunku pracodawcy staje się podstawowym narzędziem pozyskiwania i utrzymywania utalentowanych pracowników. Wizerunek pracodawcy pomaga w rekrutowaniu nowych pracowników o dużych umiejętnościach i potencjale, a zwiększając identyfikację pracowników ze spółką, sprzyja ich lojalności. Wizerunek zwiększa także widoczność danej organizacji na rynku pracy i wyróżnia ją na tle konkurencji.

  • Employer branding to sztuka budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, w którym pracownicy dostrzegają atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery zawodowej. Działania te pomagają skutecznie wyróżnić się na konkurencyjnym rynku pracy, umożliwiając zaprezentowanie firmy jako godnego uwagi pracodawcę. W efekcie, employer branding wspiera zatrudnianie najlepszych pracowników a także zwiększa ich lojalność i identyfikację z firmą.

  • Randstad, realizując swoją misję kształtowania rynku pracy, stara się pozytywnie wpływać na wzajemne porozumienie pomiędzy pracownikami a pracodawcami. Jednym z istotnych elementów tego wsparcia, jest realizowany przez niezależny instytut badawczy sondaż Randstad Award wyłaniający najbardziej atrakcyjnych pracodawców. Zwycięskie firmy zdobywają nagrodę Randstad Award dzięki głosowaniu ponad 8000 respondentów – potencjalnych pracowników.